fredag 12 oktober 2012

In Peru...

Vi har ätit mycket och gott här i Peru. Allt ifrån gatukök till lyxrestauranger har vi testat. Magen är åt h**** men det går väll över får vi hoppas. Det har inte blivit några mängder med alkohol men Pisco har vi i allafall testat:) det är väll deras national dryck kan man säga. Standarden på tåg och bussar varierar ifrån obefintlig till lyxig. Tåget till Macuh picchu var jätte fint med gratis servering och sköna stolar. Marsvin var jag kaxig och sa att jag skulle äta här i Peru. Men när Grejen kom på bordet vände det sig i magen, jag fixade det inte. Men de som åt det gillade det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...