söndag 12 november 2017

Träningsblogg

Det har varit en urusel vecka med hänsyn till träning. Förra veckan fick jag in en 28km på löpband i tillägg till kortare distanser. Nu är det bara 8 veckor kvar till Dopey...*hjälp*
Den här veckan har varit hektiskt med allt annat än träning. Om jag kommer i håg rätt har jag bara sprungit 2 gånger, kanske 3.
MEN i morse kom Al och hämtade mig och jag fick mig en runda från Bygdesheim till Bitihorn. Det var fantastiskt fint. Snö och is men mina snowcross gjorde sitt jobb så jag kände mig stabil på benen. Lite ovant med den kalla luften i lungorna men hoppas lungorna håller. I fjol fick jag en förfärlig hosta och det slutade med penselin.
Här kommer några bilder som Al tog.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...