måndag 26 januari 2015

Judo

Har precis läst ut boken yogagirl. Inspirerade läsning inför yoga games. Men i dag var inte yoga på
programmet.
I kväll har jag varit på min andra Judo träning. Det är inte lätt att göra saker dit huvud säger är farligt eller omöjligt. Men i dag pressade jag igenom ett par barriärer med hjälp av Pi och Mattias. Jag har bland annat inte vågat att stå på händer. Men i dag klarade jag av en övning där jag står på händer mot Pis rygg. Och en annan övning där man går i från att stå på händer och rulla över i brygga. Det var förmodligen inte speciellt graciöst men det är en början.
Yogagirl


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...