lördag 18 november 2023

En vecka hemma

En vecka sedan vi började vår hemresa från Aruba. Det tog ett par dagar för mig att sova i kapp och vända dygnet. Men nu är vi tillbaka i rätt tidszon.
I helgen är det Beitosprinten och Norges bästa skidåkare samlar för att mäta sig mot varandra i längdskidspåret.
Jag har städat huset och bytt gardiner. Det blev också premiär med fjällskidorna. Vågade inte bege mig ut på jakt med Bellman då gradstocken visade -17, och man vet aldrig hur länge han jagar. 
Skidor fick det bli istället. Fint dag!

God morgon från Liavegen

Skidspåren är inte riktigt på plats där vi brukar pka. Men det gör inget när man har fjällskidor. Det är harspår överallt!

Fin eftermiddagssol 

Det sticker fortfarande upp kvistar, vi behöver en hel del snö för att öppna de spår som går i terräng och längre upp i fjället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...