söndag 25 september 2022

Septemberjakt


Tidigt släpp på Heklefjell. Bill fick upp en hare och hade los i ca 30 minuter innan han tappade bort den. Jag var rädd den skulle gå mot riksveien så jag flyttade mig längre in mot Gravolskampen.

Bill följde på. 

Blev tyvärr inga fler upptag den här dagen. Fjällturisterna började vakna så jag kopplade ich åkte hem före lunch. Men det blev nog motion, jag var helt utsliten när vi kom tillbaka till bilen. 

Bitihorn i bakgrunden. 

Fin dag. Men det var tungt att gå med full packning upp och ner, upp och ner till Gravolskampen och tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...