måndag 26 mars 2018

Turistkontor

Ja, jag jobbar i receptionen på SKIDSKOLAN. Vi är centralt belägna mitt i byn. Jag förstår att det är lätt att fråga oss om allt. I dag är första dagen i Påskveckan. 
Mellan mina gäster sommbokar skidskola och aktiviteter betjänar jag också gäster som frågar om; - Hej är det någon här som kan klippa min hunds klor?
Hej, min son klarar inte av att boka bussbiljetten på nätet. På grund av att bussbolagets sida är nere för tillfället, kan jag köpa en biljett av dig?
Man blir trött ....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...