lördag 24 mars 2018

Det blir inte som man tänkt sig

Jag hade siktet inställt på att få ledigt två dagar nu innan påsk. Jag fick det, men det blev inte som jag tänkte mig. En förkylning träffade mig och jag har legat på soffan nu i två dagar och snorat.
Feber och lite hosta i en fin symbios. Planen om att åka upp till Valdresflya och åka skidor gick i stöpet. I stället har jag haft sällskap av "Hundviskaren" och andra dagTv program.

Bellman ser på Cesar


Ser fram till vår resa till Skottland i Maj. Vi har bland annat bokat en rundtur med buss till högländerna och ett whisky destilleri,Afternoon tea på självaste 17 Mai. Verkligen något att se fram till.

Bellman är tillbaka och det är full fart. Vi har sett på lite olika utställningar i vår. Det blir iallafall Hamar den 14 April och Maurvangen i Juni. Men vi skulle haft med oss några svenska utställningar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...