tisdag 29 augusti 2017

10 K Walt Disney World

Pratade med Sofie här om dagen, hon kanske kommer hit i Oktober. Det vore fint att få träna lite tillsammans och peppa varandra. I dag ligger dollaren på 7,72, det ser lovande ut. Kanske det beror på att Nord Korea och USA hotar varandra varje dag? Vad vet jag.
Det jag vet är att den här veckan är en restutitionsvecka för mig. Jag ska totalt bara springa 26,5km och styrketräning. Försöker att få i mig ca 2 liter vatten under dagen när jag sitter på kontoret. Dricker förmodligen för mycket kaffe, men vem är perfekt!
10km tävlingen under Marathon helgen ser ut så här. I stort sett ser den ut som 5km...eller ja den är dubbelt så lång. Ser att det blir en lång loop ut på vägen.
De allra flesta som springer har olika kostymer på sig, med Disney tema. Jag har inte riktigt kommit fram till vad jag ska göra. Tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...