torsdag 6 oktober 2016

51 dagar 12 timmar och 43 minuter kvar...

...till startskottet går på KLM Curacao Marathon. Jag har börjat träningen men det känns lite som en tidsklämma att få ihop allt. Nästa vecka börjar yogakursen jag har anmält mig till. Det är en av mina grannar som arrangerar, praktiskt att inte behöva åka så långt.
Jag har ett tränignsschema genom min app Nike Run Club. ett upplägg med distans,intervall och löppass med mindre intensitet. Varierande och bra. Tyvärr är det inte så lätt alla gånger att springa med hundarna, de ska lukta och skita överallt. Men det får gå som det går...
Nu ska jag bara springa 10k den här gången, räknar med att det kommer vara nog i värmen. Loppet startar grytidigt för att undvika den värsta värmen mitt på dagen.
Här är en film i från tävlingen:

3 kommentarer:

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...