söndag 14 juni 2015

Sköna söndag

I två veckor  ska  Rambi bo hos oss. Hon är en Alaska husky och kommer ursprungligen i från Beito Husky Tours. Numera är hon pensionär och bor hos Petter och Reidun.
Men nu är de på semester och Rambi hos mig.
Vi gick in till Olevann i dag. Tyvärr
Började Eric att halta på sitt bakben där han har en gammal skada. Till slut ville han helst inte gå framåt utan såg på mi med sina stora ögon och bad mig att stanna. Vi tog några pauser på
Vägen tillbaka och han fick gå lite lös. Han vek inte i från min sida. Men till sist ringde jag Alex så hon kom och hämtade oss alla tre. Det blev ändå tre timmar ute den här söndagen. Solen sken och det luktade av fjäll.
Olevann
Vovvarna
Punktering
Pause i gräset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...