söndag 14 juni 2015

Apple

Eftersom min gamla dator inte tar emot nya uppdateringar längre och då inte blir kompatibel med mina andra enheter, har jag beställt en ny.
Valet föll på en MacBook. I dyraste laget, men med tanke på hur lite problem jag har haft med min gamla MacBook är det värt det över en längre tid.
Tyvärr åkte min iPhone i golvet på Kiwi i går eftermiddag och skärmen gick sönder.Osäker på hur jag ska göra med det. Den nya IPhone6 kostart enormt mycket pengar tycker jag. Ser lite om jag hellere ska investera i en 5s med 32GB istället för 16GB. Tänka lite på saken.


Leverans i mitten av Juli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...