Snabbvisit till Sverige

Sedan i december har jag försökt att få permanent tillstånd att ha min kära hagelbössa i Norge.
De andra åren har jag haft den tillfälligt under säsong i Norge och hemma i Årjäng resten av året.
Det har varit en obeskrivlig lång väg och nu är det sista att jag måste ha med mig ett papper i från Norska polisen till den svenska tullen.
 Det innebär att jag i morgon åker till polisstationen i Gjøvik och förhoppningsvis får med mig de viktiga dokumenten jag måste visa upp på tullstationen i Edane.
Over and out...


posted under |

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare