onsdag 15 april 2015

Snabbvisit till Sverige

Sedan i december har jag försökt att få permanent tillstånd att ha min kära hagelbössa i Norge.
De andra åren har jag haft den tillfälligt under säsong i Norge och hemma i Årjäng resten av året.
Det har varit en obeskrivlig lång väg och nu är det sista att jag måste ha med mig ett papper i från Norska polisen till den svenska tullen.
 Det innebär att jag i morgon åker till polisstationen i Gjøvik och förhoppningsvis får med mig de viktiga dokumenten jag måste visa upp på tullstationen i Edane.
Over and out...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...