lördag 6 september 2014

I väntan på att få börja jaga hare...

Eftersom jakten har startat hemma i Sverie men inte här i Norge, måste jag sysselsätta mig med något annat. Vi har varit ute och fiskat ett par gånger och idag gick jag och Pi Knutshöe.
Det är höst i fjället och färgerna är fantastiska. Bilderna gör det inte rättvist.
Knutshöi i höstskrud

Pi har en liten vattenpause

Vamos!

Gjendevattnet är som alltid lika smaragdfärgat

Maurvangen

Headstand by Pi

Flickor på tur

Det är kuperad terräng kan man säga

Myrull, det kanske heter ängsull på svenska?

Fiskar på Öyangen en sen september kväll. 

Storfiskarn...

Sporten killarna försöker att lura Öringen

Koser sig i kvällsolen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...