söndag 15 september 2013

renaissance festival 2013


 
Kasta tomater på killen som förolämpar alla som gick förbi?
Choklad och vin tem den här helgen. Det passade mig väldigt bra
Cup cake battle. 50 olika cup cakes tävlade om första priset
Många kreativa muffins
Pajätar tävling! 

Det var inte bara de som jobbade på festivalen som klädde ut sig 
Prinsessan 

I dag har vi spenderat hela dagen på 
renaissance festivalen. Det var galet mycket folk och konstiga varelser. Vikingar,feer,drottningar,hycklare,trubadurer, enhörningar,pirater och andra figurer jag inte kan sätta namn på. Påminde mig lite om Arvika festivalen ;)
Kul var det i alla fall;) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...