tisdag 20 augusti 2013

Rundmellen

Rundmellen ser du ifrån Beitostölen om du ser söder ut. En rund kulle där av namnet kanske?
Jag har aldrig varit i närheten av att gå upp på den men idag fick jag med mig Eric och Wiggo.
Det tog bara 45 minuter att nå toppen, men det var desto längre att köra dit. På slingrig grusväg vilket inte är min starka sida. Lagom illamående när vi skulle börja gå men det gick över. Höstfärgerna har redan börjat att synas i fjället och det är blåbär överallt. Det var en fin tur, när vi fick syn på Alpachorna påminde det oss om Peru resan i fjol =)

1345möh, varden på Rundmellen


Team picture


Bitvis ganska stenigt, men det var bred fin stig. Social stig när man kan gå bredvid varandra ;)

Rundmellen

Peru, Valdres same same?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...