tisdag 22 januari 2013

Rødt Hvitt og Rått

Pappa har födelsedag till veckan och därför firade vi med lite Sushi idag. En ny restaurang i centrum av Gjøvik. Gjøvik har ett jätte stort köpcentrum och det är nog många som inte åker/går in till centrum. OTUR för dem...
En av mina absolut bästa Sushi upplevelser fick jag i kväll. Upplevelse genom att se kocken laga Sushi delikat och vacker framför oss. Personalen var vänlig och uppmärksam. Invånarna är lyckligt lottade som har fått en så här fin och bra Sushi restaurang. De har också Take senat. En middag ligger på ca 300kr. Jag betalade 1000kr för 3 personer 2 öl 2 Munkholm och 1 Ramlösa :) Hit kommer jag gå tillbaka!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...