fredag 18 januari 2013

Dropkick Murphys


Signed and Sealed in Blood

Dropkick släpte sitt 8.e studio album den 8 januari i år. Jag har lyssnat på det i en vecka nu och jag älskar det! Rose tatto och den aukustiska versionen av The Boys Are Back är mina favoriter
På onsdag spelar de i Oslo och vi ska dit. Det känns lite som JULAFTON!  Första gången jag såg dem var helt tillfäldigt på Roskildefestivalen, det mesta på Roskilde festivalen är kanske tillfälle....
Dropkick har spelat i Oslo nästan varje år nu de sista åren. Sist konsert på Rockefeller "tog helt av" som man säger på norska. De tog upp alla tjejer på scenen så det blev ganska trångt där tillslut. Jag och Wiggo satt på läktaren och drack öl, och bara observerade kaoset ;) Då spelade också Deadly sins som förband. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...