onsdag 26 december 2012

Annandag jul

Det planeras för nyårsfester och folk har magsmärtor efter all julmat.
Snart är det 2013, inte länge kvar nu.

I går kom Sofie med bussen ifrån Sverige. Jag mötte upp henne på busstationen ( läs andra sidan vägen, där bussen stoppar). Vi gick upp i backen med en gång och åkte snowboard. Premiär för både mig och henne den här säsongen. Mitt mål var att kunna prata och köra ner backen samtidigt utan att ramla. Det lyckades till sist. *nöjd* Det var riktigt mysigt i går kväll vi var bara 15-20 st i backen och nästan alla åkte snowboard.

I kväll är det Quiz på Svingen och Quizmaster i kväll är ingen mindre än Wiggo.
Så det blir trevligt. De flesta var ute i går på Vänners Vänner fest medans vi stannade hemma och kollade på film. Rock of Ages(2012).  Blandning mellan musikal och jag vet inte vad...
Tom Cruise som har huvudrollen, och han är inte ROCK. Det blir bara fel. Filmen blev bättre, men långt ifrån bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...