lördag 29 december 2012

KISS

Keep It Stupid Simple...
Året är snart till ända och vad hände egentligen 2012?


  • Jag fylde 30 år och fick mig "hytte på fjellet"som blev döpt till Netabu.
  • Åkte snowboard varje tisdag och torsdag
  • I Maj åkte vi till Montenegro och Kroatien
  • Loreen vann Eurovision song contest som vi firade hemma i Årjäng.
  • I Juni upptäckte jag Vintage Trouble på en konsert med Lenny Kravitz i Bergen.
  • Gick Besseggen för första gången i Juni
  • Trollrock festival och Vinjerock i Juli
  • I Augusti såg jag och Sofie Madonnas konsert på Telenor Arena i Oslo
  • Jag och Mimmi åkte på road trip till Röros
  • September började äntligen harjakten
  • Oktober fick jag se mitt första underverk, Machu Picchu i Peru
  • Harjakt på Bessheim och jag fälde säsongens första vita hare för Eric
  • November var det Ski & Snowboard mässa i London
  • December kom fort och här är vi nu.... starten på ett nytt år nästa vecka
Det regnar alltid i Bergen. SANT
MAGISK resa till Peru

Netabu




Röros, en fantastisk resa med Mimmi i Augusti

Nya vandrar kängor, de fick jag stor glädje av i sommar

Jag och Pappa såg på Jarle Andhöys föredrag i Fjällhallen

Renslakt på Valdresflya - Up close

Erics första hare för säsongen blev fäld på Langmorkje 

En till bild på Netabu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...