fredag 2 november 2012

Ski and Snowboard Show

Dag tre på mässan idag och min röst försvann redan igår. Inte bra! På mässan finns en del kreativa människor. Standet bredvid oss har St. Bearnard och så klart har de med sig hundar. Det finns också pingviner att titta på. En kille hyr ut 80-tals retro skidkläder. Han själv går runt i rosa tights och pannband;) originellt. Maten på mässan är inte den bästa så vi försöker att äta middag efteråt. I går blev det sushi på mig och Alex, hon guidar mig i gatorna här så att jag inte går vilse. Idag stänger mässan 19 istället för 21;30 det passar mig fint. Det blir långa dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...