Fått med allt?

Taj vincci sultan --->

Har jag nu packat allt?
- Ja!?
För att vara mig är det i senaste laget, bara 2 dagar innan avresa.

Packlistan ser ut ungefär så här:

  • 4 par shorts
  • 8 linnen/t-shirst
  • 4 par strumpor (värdelöst använder dem inte iallafall)
  • 6 bikiniar
  • 1 keps
  • 14 underkläder
  • 3 klänningar
  • 1 kjol
  • 1 capri jeans
  • 1 varmare tröja
  • höghälade lånade skor
  • sandaler
  • go-sko
  • adressbok
  • videokamera
  • digitalkamera/minneskortläsare/videokamera
  • Toalettväska x 3 (smink,shampo,solkräm,dusch,medicamenter med div)
  • Pass, Euro, biljetter
  • Pennor att skriva på ankomstkorten i Tunisien

    Jag har än så länge inte packat ner varken tandborste, pyjamas eller böcker!! *Panik*
    Det får bli i natt!
    I kväll ska jag en sväng på Svingen också, tillsammans med Stine, Berit å Karin. Wiggo kommer hem sent, men han har redan packat i sin super smarta ryggsäck. Nästan så smart den där rygg säcken att den packat ÅT honom. *haha*

    Later...



posted under |

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare