onsdag 14 maj 2008

Pappas kontor

<-- Grillen som var borta!
Hej,
Sitter på Hunton Fiber i Gjøvik och skriver.
Idag har jag varit effektiv. Åkte ifrån Beitostølen vid 10 tiden.
Jag lyckades häromdagen med den stora bravagden att krympa min silkeskjorta. Jag sydde upp den i Indien och nu är den i dock storlek. Typiskt mej, ingen hemma fru direkt. Iallafall gav jag bort den till Heidi, hennes dotter Marthe kanske kan ha den. (typ 9 år eller nått haha)

Idag har jag handlat linser, minneskortläsare,solkräm och strumpor. Bara nyttiga saker...eller?
Sen efter shoppingen tog jag med Eric på en långpromenad runt Mjøsa. Eller ja, inte runt men längs med. Massa konstiga folk i konstiga stadsparker en sak som är säkert.
Killar som är ute och rastar pudlar...vad e` det för hund lixom???
Vi avrundade promenade på Donken med varsin mjukglass i bägare.

Nu ska jag snart ta mitt pick och pack och bege mig norrut igen. Hem till snø och blåst..*suck*
Wiggo skickade medelande han hade fått massa fisk OCH klubbrekort, en Torsk..eller nått på 18 Kg. Ganska mycket fisk. TUUUUR att jag hittade grillen häromdagen ;)

Tuta å kør

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...