onsdag 10 maj 2023

Stockholm


Tog tåget från Arvika kl 05:04 till Stockholm. Videre till Tullinge med Pendeltåget för att besöka Alexandra.
Vi körde ut till naturreservatet Lida och fikade. Här hade de stigar,klätteraktiviteter,vattenskidor och ett stort friluftsområde. Vi såg också årets första huggorm. Mindre trevligt. En fin förmiddag. Alexandra fixade lunch sen innan jag åkte tillbaka till centralen för att möta upp Dafo och Sebben..
Fotbollstjejen har inte gömt en fotboll under tröjan. Men ska få en bebis den 20.e maj. Mitt namnförslag var Prince Charles eftersom det är ledigt nu. Men mor sa diplomatiskt varken ja eller nej till mitt förslag.


Utsikt i från terrassen. Innan Moneybrother gick på scenen fick vi uppdatera varandra på,vad som hänt sedan sist vi sågs. Man blir törstig av det.

Dagen till ära hade Dafo på sig T-shirt från DMD i Hultsfred. And it still fits.

Åt en fantastisk tonfisksallad med linser på Miss Behave.

Kärt återseende med Anders och Viktor på scenen tillsammans med originalband. Moneybrother.
Till och med Sarah Dawn Finer kom på scenen och sjöng. Magi.

Sååååå bra. Och sååååå varmt.



Även om de försökte dra ut på konserten är det gränser på vad du kan göra med en platta som är 38 minuter lång.
Efter konserten gick vi till ett mysigt uteställe i gamla stan och jag fick se på omröstningen av semi final 1 Eurovision. Tack och lov att Sverige och Norge gick vidare. Sebben och Dafo var snälla och låtsades som om de brydde sig om det. Thats what friends are for.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...