onsdag 2 december 2020

OneRun insamlingen....


Uppdatering om min insamling till UNICEF. Jag har sista dagarna fått donationer vilket jag inte trodde skulle hände. Det hade nämligen bara varit jag som har donerat 100 Kr till min egen insamling.
*Hurra och Tack till --> Andrew & Sylvia, Mia och Alex! 💜

Följ med på min insamling här. One Run - Min insamling
Fram till 10 December samlar löpare i från hela världen pengar till välgörande ändamål.
Det är fem olika organisationer som kommer att dela på potten, alle hjälper barn att få vara den de är och stöttar barns rättigheter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...