fredag 27 november 2020

Fredag

Var uppe tidigt och hade hemmakontor. Sedan tog jag med Buster ut. Det var en av de första, riktigt kalla dagarna. Termometern stog på -12 grader när jag vaknade. Jag och Buster sprang på en traktorstig i skogen, jättefint med snön och solen som tittade fram.



Eftermiddagen bestod av att laga middag och baka Vörterbröd. 🥖 Det blev riktigt lyckat även om det inte finns (vad jag vet) pomeransskal här i Norge. Har letat lite överallt och förhört mig med andra, men inget napp. Bytte också ut portern till guiness öl eftersom jag inte orkade kolla i flera affärer.


Bröd blev det, Wiggo har lovat att fixa julskinkan. Så då får vi förska att ha en så normal jultid som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...