Bellman har fått en ny titel Utställnings Champion
Vi firar därför Norge och Bellman idag
Jag var med i en ny Virtual löptävling. Halvmaraton idag. Jag sprang inne på löpbandet och Wiggo tog med Bellman runt Beito👌🏃🏻♀️🏃🏼♂️🦮
Jag och pappa lämnade hundarna hemma. Åkte ut några timmar på Øyangen. Det var en bra besult då vi slog vårt eget rekord i att dra upp örin...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning