tisdag 25 september 2018

Restaurant Invention


Belöningen efter RunDisney blev restaurang besök på Disneyland Park Hotell, Inventions. Det är en förstaklassig restaurang med utsikt över parken. De serverar en buffé med mat. Mycket gott att välja på. Wiggo valde sniglar till förött och jag lastade på med diverse sjömat.

Efterrättbuffen hade mini cheesecake, makroner,chokladmousse och mycket mera. Min favorit blev banan och karamell makron.

Pinocchio-pappa ! Han ville smaka på min efterrätt 

Kapten Krok ville stjäla min medalj 

Långben sprang runt mellan borden

Pluto träffade jag i receptionen på vårt hotell...det var jag och massa barn som stod i kö

Törnrosas slott

Disneyland Park Hotell

Här står jag och väntar i kö för att ta kort med PLUTO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...