torsdag 1 mars 2018

Köldknäpp

I går eftermiddag när jag skulle stänga kontoret kom Mikkel som arbetar på skiduthyrningen och frågade om vi hade startkablar. Han fick inte startat sin bil. Det var ca -20 grader. Efter 5 minuter kom Raymond från Intersport och ville låna startkablar, hans bil startade inte. Till historien hör också att min bil står parkerad på samma plats som Mikkel och Raymond.
Jag låser kontoret och skojar med dem att: ja nu kommer säkert inte min bil att starta!
Mycket riktigt den startade inte heller. 
Wiggo fick komma med startkablar och en bil som fungerade.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...