onsdag 16 augusti 2017

Hemmagym

Det mesta har kommit på plats i gymmet, kanske får döpa stugan till något så småningom.
Den är verkligen helt perfekt. Jag tror det enda vi saknar är en romaskin, men det finns en möjlighet att använda den stora styrketränings maskinen också.
Officiell medaljhängare


Bellman sniket in och stjäl mina träskor när jag inte ser...

Löpbandet från Abilica, cykel, fria vikter. En del av kosekroken också

Kosekroken, Eli har sytt kuddar och gjort i ordning. Bredvid står den portabla stereon som heter Albin 


Yogamatta, yogablock,massagerullen och ett litet bibliotek  
Avlastningsbord och en tavla att hänga upp träningschema 
Finaste gymmet jag har varit på iallafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...