tisdag 8 augusti 2017

Äntligen...

Nu har jag äntligen fått mitt eget gym, hemma!
Det har jag alltid drömt om. Innan jag fick hus var det badkar och eget gym som stog på listan.
I går fick jag mitt efterlängtade löpband. Med 5 månader kvar till Disney World Marathon är det bara att lägga in mil efter mil....
Jag ska lägga upp bilder i från gymmet så fort jag har fått i ordning det sista.

Förra veckan fick jag en jordgubbsleverans. Av det kokade jag sylt och torkade en del.
De torkade jordgubbarna skall jag ha till min hemmagjorda müsli. Det blir toppen. Det luktade himmelskt.
Torkmaskinen
Bästa frukosten på länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...