lördag 25 juni 2016

Nu är det ingen återvändo

Anmälningsavgiften till KLM Curaçao 10km den 27 November är betald.
Nu gäller det alltså att inte ligga på latsidan. Tanken var att kanske springa halvmaraton på den karibiska ABC ön, men när jag läste att det var 28 grader i vattnet och väldigt varmt bytte jag taktik.
Det blir alltså en helt vanlig( om man ser bort i från att loppet går på en väldigt exotisk plats med väldigt många leguaner), 10 kilometer på asfalt, tävling. Varken barfota som i Florida eller mitt i natten som på Midnightsun run i Tromsø.
Jag behöver nog en plan för att komma i gång med träningen lite mer seriöst.
Något nytt som kommit till Beitostølen, men inte är så nytt för världen, är stolpjakten. De har satt ut 60 stolpar i närheten av Beitostølen. Det blir orientering med en app, där du scannar av kontrollerna och kan vinna priser.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...