söndag 20 december 2015

4 Advent inga ljus är tänt

I går kväll var det dags för julbord. Tyvärr var inte maten vad jag hade hoppats på men sällskapet var toppen. Jag var inbjuden med Wiggo och Sporten. Kul att träffas allihop och ha lite tid att prata. Det är mest stress och ett hej när man möts på affären.
Hela Beitostølen var nog där, vi tog dock en tidig kväll eftersom Wiggo körde till Oslo tidigt i morse. Oslo Ess på Rockefeller står på hans schema i kväll.
Ute smälter snön bort och jag försöker skapa julstämning på kontoret. Instruktörerna ser ut som dränkta katter när de kommer in. Kul Jul...
Vi dekorerade julgranen i fredags, men julgransljusen var spårlöst borta!!?
En av årets nykomlingar i granen är den här snowboarden. Jag fick den när vi var Argentina av den Ryska delegationen.
I vår var vi på Sicilien och i den lilla byn Taomarina fick jag tag i den här handmålade porslinskulan. 
En favorit bland grenarna är den här minion kulan. Från Universal Studios Florida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...