tisdag 17 november 2015

Fjällräven

Fjällräven har en tävling där du kan bli en del av ett 5 dagar långt äventyr med hundspann.
Det du måste göra är att skicka in en liten video eller presentation om dig själv. Du kan då vinna genom att samla mest "gilla" på Facebook eller bli uttagen av juryn. De skickar två personer i från varje land.
Hundsläden körs genom Nordkalotten och är 300km.  Du startar i Signaldalen och slutmålet är Jukkasjärvi. Erfarna guider och hundspanns förare är med hela resan, men du får köra ditt eget hundspann. Samanlagt är det över 100 hundar och 29 deltagare i från över 10 olika länder.

Här är min video. I morgon ska jag skicka in den till fjällräven.
Snälla rösta på mig haha.. Jag tror man måste ha Facebook för att rösta. ( tack snälla kusin vitamin som skrev meddelande till mig i dag om det)
Här kan ni se min profilsida hos Fjällräven också. http://www.fjallravenpolar.com/UserProfile/15



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...