söndag 26 april 2015

Yoga games 2015


Före jul bestämde vi oss för att åka till Göteborg och deltaga på Yoga Games. Varken jag eller Pi hade varit på ett sådant stort yoga arrangement förut. Vi förhandsbokade lektioner lördag och söndag, det blev totalt 9 lektioner. Lektionerna var i från 60-90 minuter långa. Den första klassen vi hade på lördag morgon med Monika Björkman var en helomvändning mot den sista Yin yoga lektionen vi hade söndag eftermiddag med Azim.

Jag känner absolut att jag kan ta med mig något ifrån alla klasserna. Även om jag tyckte mer om vissa yoga lärare än andra. 
HälsoMässan var en salig blandning av folk och försäljare. Norska märket run and relax var representerade samt yogi tea. Mellan saltvattensparay till yoga mattor och proteinpulver fanns också små skatter. Pi köpte lite träningskläder och gjorde en kupp på chiaseeds.
Efter en helg med många intryck (och träningsvärk från någon helt annan plats än Nirvana) är det fint att ha delat den här upplevelsen. Det blir lättare att memorera och träna när vi kommer hem.
Acro och partner yoga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...