torsdag 8 januari 2015

2015

Det var längesedan jag uppdaterade något här på bloggen nu. Det beror på att tiden räcker inte till.
Jobb, jobb,jobb....
Jag gick igenom min telefon och hittade de här bilderna, de förklrar vad jag har gjort den sista tiden.
Firade tillsammans med Wiggo,Åge och Alex. Eric var livrädd för rakter. Jag och Eric satt på sovrummet när det smälde som värst.
Nyårsafton firade vi i huset. Eric var livrädd för alla raketer, men jag och han gömde oss inne på sovrummet tills det värsta var över. Eftersom jag jobbade dagen efter gick vi och la oss medans de andra gick vidare på fest. Annars hade vi en mycket trevlig middag tillsammans med Åge och Alex


Det är hårt att ligga på topp! En klassisk kvällsbild ifrån vår soffa

I maj planlägger vi att åka till England.Kanalbåt..det blir spännande

Det  behövs lite extra energi ibland för att hålla uppe tempot i vardagen

Ett par kanon fina dagar har vi fått nu i januari

Köpt en ny bok =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...