söndag 8 juni 2014

Sköna söndag

Söndag och LEDIG. 
Piiiip....07:20 och kastar mig på telefonen och skriver ett medelande till en av instruktörerna att arrangement idag är kl 10!
Vaknar ur drömmen och skickar ett medelande till, där jag får förklara mig att det inte alls är kl10:00, jag hade bara drömt det. Lite svårt att somna om sen...

Resten av dagen har jag fått uträttat en god del av det jag har skjutit upp.

- panta flaskor (sparat i två år) Gav bort det till Röda korset
- städat och hängt upp nya sänglampor 
- tvättat gardiner och träningskläder
- sprungit 7,5k med Eric
- handlade mat 
- bakat kladdkaka
- fixat värsta grymma salladen
- bäddat och gjort i ordning "sofies" rum, hon kommer hit till veckan
- organiserat i boden och bytt ut matjorden i krukorna ute.

Tääänk om man var ledig två dagar i veckan. Så mycket nyttigt man hade hunnit med:) 


Nya gardiner å kuddar i sovrummet
Panta flaskor å burkar
Kladdkaka med lakrits
sommarsallad Lyx:) yessss....

Och klockan var bara runt 16 när jag var klar med allt. Två tummar upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...