onsdag 25 juni 2014

Back in B- town

Det var behagligt att komma lite längre söder ut i landet. Självklart var det häftigt att uppleva midnattsol och otrolig natur. Men det är inte dumt på Beitostölen heller haha...
Blå himmel och sol lockar till nya äventyr. Idag fick jag återigen napp på mitt superdrag som jag köpte i Sverige i vår. Visst nappar det!
Eric är mindre glad över att vara med ute i båten, men belöningen är att få rasa av sig på ön. Det är något av det bästa han vet. :)

Eric
Wiggo brottade ner döda träd och la upp dem på tork. Då har vi ved. Check!
Här är öringen jag fick :) 
Den blev serverad med gurkan och persiljan jag la in i går. Och potatismos. Tror jag sover väääääldigt gott i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...