lördag 8 februari 2014

Portent ill Jotunheimen

Lördag!
Började dagen med att njuta av att solen har vänt tillbaka. Det var länge sedan det stack i ögonen. jag och Nemi tog en liten runda i skidbacken och kollade läget. På väg till kontoret drog hon ut en klo. Jag såg det inte föränn hela kontoret såg ut som något ifrån en Stephen King film. Terje hjälpte mig att badagera tassen och sedan kom skidpatrullen och hjälpte till.
Det finns resurser här på jobbet. Ringde också till Dina som är veterinär sjuksköterska.Nemi själv bryr sig inte om det hon utnyttjar hellre situationen när hon får ligga ner och bli matad med hundgodis ;)
Kameran hade jag med i morse, så här kommer lite fina bilder ifrån morgonen.
Go môran..verkligen GOD morgon 
Vägen till jobbet...

Nemi poserar med Beito Aktiv buff i backen

Välkommen tillbaka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...