torsdag 23 januari 2014

Onsdag kväll...

I går kväll var vi bjudna hem till Trevor och Michael på middag. Michael hade dukat upp med buffè. Eric fick följa med och det var en riktigt trevlig kväll. Lagom med mat och dryck och dåliga skämt :P
Vi är som en en enda stor familj i bland kan jag tycka. Wiggo åker till Kiruna på söndag. Sporten har vunnit en resa till Ishotellet sponsrat av Haglöfs. Det blir norrskenssafari med scooter och middag på den underbara restuarangen vi besökte för ett par år sedan. Jag får spara mina semesterdagar till något annat. Just nu planläggs det lite inför Mammas 60 års dag i April. Får se om det blir en resa till varmare breddgrader. Vilket i och för sig inte kan vara så svårt när gradstocke just nu visar på runt -20*c.

Bitihorn Januari 2014

Albin,Trevor,Jag,David och Henning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Sportlovsveckorna och danska veckan

Invasion av danskar och engelska gäster i vecka 7. Så kom NM i längdskidor och resten av alla sportlovsväder vecka 8 och 9. Nu är vi i vecka...