tisdag 18 juni 2013

Ännu en fantastisk dag i fjället

Vilken härlig dag!
Jag har för första gången i mitt liv förstått varför folk vill ha en häst!!
Terje från jobbet tog med alla på Beito Aktiv ut på en fantastisk ridtur. 
Jag fick en häst som hette Docka. Det var kärlek vid första ögonkastet;) Hon var en vit Isländska och hennes son blev bästa kompis med Sofie.
Jag ock Docka kom så bra överens i både skritt,tält OCH galopp. Jag låter bilderna tala för sig själv och återgår till att smörja in mina solbrända armar.
Docka
Terje
Lunch vid Olevann
Amazing
Sofie och Dockas son
TH fick en Käpphäst!
Tack till Torgeir på Fjellrittet och alla snälla hästar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...