måndag 20 maj 2013

Längtar inte efter snö och slask..

Cup cakes Choklad med kinderägg,
Röstkorten ligger klara för Violvägens jury
Trav på Årjängtravet
Eric fick ett bad

Det är fortfarande möjligt att åka längdskidor på Beitostølen och här sitter jag i Årjäng med blommande fruktträd och nyklippt gräsmatta. Det tar emot att åka tillbaka måste jag erkänna. 
I helgen har det varit strålande sol och många aktiviteter. Helgen började med besök på Thai restaurang fredagen
, på lördag var det Eurovision Song Contest och söndag trav och final i hockey VM. Sverige vann hockey VM över Shcweitz 5-1.
Hittade min drömbil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...