fredag 15 februari 2013

Powderday Valentinesday

Jag hade en fantastisk dag i går.
Fick sluta tidigt på jobbet och då blev det snowboard och pudersnö!Hård träning för lår och benmuskler.
Fick en guidad omvisning i liftsystemet av Wiggo och David.
Jag jobbar som oftast på dagarna så snowboardträningen har alltid varit på kvällstid och då är bara en av liftarna öppna.
Efter backen blev det fika på Jotunstogo. De har fått in citronglassen igen, den är helt otroligt god.
Wiggo hade beställt bord på bareKOS restaurangen men blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Vi har alltid fått superbra mat där, men den här gången var det inte alls samma standard.
Pluss att jag beställde en vegetarisk rätt och servitrisen kommer och frågar om det går bra att såsen innehåller oxbuljong!?
Det är väll kanske lite specielt att någon som beställer en vegetarisk huvudrätt vill ha kött på den?
Nåväl, jag sa ju ja...men såsen räddade inte maten! Men stämningen var på topp och trevlig personal.

Efter middagen blev det PubQuiz på Svingen. Quizmaster Klaus höll i trådarna och vi kom på en 3.e plats, tror jag. Resten av kvällen försvann jag in i dimman...


David och Jag i Knausheisen


Jag blir åksjuk av de gamla liftarna!


Snowboarding...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...