lördag 24 november 2012

60 v.s 30

Har firat min mosters 60års dag idag. Hela dagen faktiskt:) Det började med kalas på Esters Café i Långserud. Jag såg verkligen fram till det eftersom jag har hört så mycket bra om det. Det levde upp till förväntningarna. Jätte mysigt och urgulligt är ordet jag vill använda. Köpte med mig karameller och glögg därifrån. Sedan blev det ost & vin afton(eftermiddag) hemma hos födelsedagsbarnet. Herrarna konsumerade det mesta av vinet och damerna och barnen det mesta av osten. Lite gött att vara på hemmaplan för en gång skull:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...