onsdag 14 mars 2012

Spansk afton

När jag kom hem i från jobbet i går var David,Elena och Wiggo o fullgång med att förbereda middagen.
Elena hade tagit med sig spanska delikatesser ifrån spanien som hon nu lagade i ordning.
Smarrigt värre...
Manchego ost og Brie, Chorizo,Tortilla,Oliver, etc. Men det som var helt nytt för mig var tomatpålägget de gjorde. De rev tomater som vi använde som pålägg på brödet tillsammans med salt och olja, jätte gott verkligen. Tror det blir en hit här hemma i sommar =)
Efter kalasmiddagen avslutade vi med en film i soffan...Pus In Boots med Antonio Banderas.
En helspask afton kan man säga =)

Jamón

David y Elena i mitt kök ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...