fredag 6 maj 2011

Italien Roadtrip 2011


Det är exakt en månad kvar till jag åker till Italien. Det blir första gången jag besöker det här landet...det är verkligen på tiden.

Bologna,Modena,Firenze,Pisa,Cincue Terre är bara ett par av de städer vi tänkte besöka
Vi är fyra tjejer som ska ut på en liten Roadtrip. Längtar ganska mycket just nu.
I förrgår hade vi ett möte via Google eftersom vi alla bor på olika platser. Nu har vi hotell klart de första nätterna och vi har också hyrt en bil. Det känns som en bra start på äventyret, Det kommer att bli mycket mat känner jag på mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...