onsdag 6 april 2011

Träning med Nike+


Jag och Sofie vid Båtskaret i slutet av mars 2011
Nu har jag precis köpt audioboken Spanish for Dummies och en Sooke Stackhouse bok till min ipod. Jag vet att jag springer saktare när jag springer till talböcker iställer för techno musik. Men det är lite gôtt och motiverande med variation.
Jag köper det mesta på ITunes bland annat har jag laddat ner ( gratis) tränings program för 5k och 10k. Då har du en coach som berättar hur du ska springa och jag får lite mer ut av träningen när det är flera olika moment i springturen. Annars är det fort gjort att man springer i samma hastighet och inte pressar sig det där lilla extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...