torsdag 17 mars 2011

Två mil utan några större problem. TACK SOFIE!

Jag och Eric sprang till Smörkollen i förrgår.
Det blev 2,2 mil fram och tillbaka. Lite längre än planlagt.
Tack vare mina nya sulor footblance som jag har fått klarade sig mina fötter hur bra som helst.
Vanligtvis har jag fått lite ont efter de längre sprinturerna. Den här gången blev jag bara sliten och fick inte ont i fötterna. ATT det kan göra så stor skillnad det hade jag svårt att tro. Men det var sant.

Bitihorn. Jag undrar hur många miljoner bilder som har blivit tagna av det här berget.
Tydligen är den sista korekta mätningen av berget 1609m.o.h.
Vilket betyder att berget är en meter högre än det var när jag flyttade hit.
*knasigt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...