lördag 22 januari 2011

Träning med Nike+


Nu har jag sprungit med Nike+ i över 2 år.
Tiden går fort. Tydligen sprang jag längre i 2009 än i 2010.
Vi får se hur långt det blir i 2011 men jag har en god känsla =)
Det motiverar mig att springa när jag kan ställa in kilometer eller tid på Nike+
Om jag ställer in den på 3km, är det vad jag måste springa som minimum den träningen.
Ibland blir det 3,5 km och ibland över 5km. Förra veckan satsade jag på 5 km och slutade på 13km. =) Det är bra!
Det fungerar också väldigt bra att springa i mina Nikeskor. Trots att det ibland är djupsnö och is ute. So far so good...
Jag använder en mask med ventil över ansiktet/munnen när det är kallt ute. Utan den hade det aldrig gått att springa hela vintern. Det bränner i lugorna när det blir för kallt ute.
De är duktiga på att ploga på gångvägar och andra småvägar/stølsveier här på Beitostølen.
Nike Running har en blogg här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...