torsdag 27 januari 2011

Haugseter 2011

Det är osäkert vad som händer med Haugseter i framtiden.
Man får passa på att njuta av det så länge man har chansen.
Jag och Eric hittade de här spåren. "de som vet" sa att det är järvspår.
Eric är på upptäcktsfärd. Han hittade 4 fjällripor ;)

Snälla Åge som körde mig in till Haugseter.
Han fick sig en kopp kaffe och lite choklad innan han åkte tillbaka till Beitostölen igen.
Så himla skönt att ha ledigt! Jag pluggade lite spanska och var ute med hundarna mest hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...