måndag 19 juli 2010

Sommar i Årjäng

Jag och världens bästa mormor
Mormor och några av hennes hästar
JAG badade, förmodligen första å sista gången i år =/ men åååhh vad härligt varmt det var.
Runt 23*c
Kom i håg att när jag var liten hade mormor massa fårskin i olik färger.
Se vad hon hittade på vinden. ;) Två av dem fick jag med mig hem.
Har aldrig sett ett rosa får i Norge, inte gult eller orangefärgat heller...hihi!

Det blev slut på festivalen för min del på lördag morgon. Då bestämde jag mig för att ta sista dygnet i Sverige hemma i Årjäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...